Παρακάτω σας φαίνεται η σύνδεση τους.
Περιγραφη.
Και στα δύο σχέδια η αυτόματη διακοπή / εκκίνηση είναι ο ίδιος που διαφοροποιείται στον σύνδεσμο του πιεστικού ελέγχου και ο πρώτος στον ηλεκτρονόμο του ρελέ, ενώ στον προπαγανδιστή περνούν μόνο το στάδιο. Μπορεί να συνδεθεί και ο αδένας πάνω στον πρεσοστάτη
Λειτουργία
Εδώ έχουμε μια κλασική αυτοματοποίηση της εξέλιξης ενός ηλεκτρικού κινητήρα και την παρεμβολή στο βοηθητικό κύκλωμα από ένα διακόπτη πίεσης που θα δώσει εντολή να οπλίσει το ρελέ ισχύος.
Εδώ θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η σύνδεση του διακόπτη πίεσης θα είναι ίδια και εάν έχουμε τριφασικό κινητήρα. Ο διακόπτης του διακόπτη περνάει από τον επαφή (95) του θερμικού ρελέ για τη θερμική ασφάλεια του κινητήρα μας.