Σε μια εργαλειομηχανή πρώτα πρέπει να δουλεύει η αντλία λαδιού μετά το μοτέρ του τροχού και μετά το μοτέρ άντλησης η απορρόφησης . Μια όμοια εφαρμογή σας εξηγώ παρακάτω ....
Εκκίνηση 3 κινητήρων Διαδοχικά με καθυστέρηση, δηλαδή εκκίνηση του κινητήρα αντλίας λαδιού αμέσως μόλις πατηθεί το START.
Ο κύριος κινητήρας θα ξεκινήσει μετά από καθυστέρηση 4 δευτερολέπτων και στη συνέχεια ο βοηθητικός κινητήρας μετά από καθυστέρηση 6 δευτερολέπτων.
Επιπλέον, σταματώντας όλους τους κινητήρες αμέσως όταν πατηθεί το STOP.
Όταν πατηθεί το START, θα ενεργοποιηθεί η επαφή Ι1, και θα λειτουργήση η Q1 Ο κινητήρας της αντλίας λαδιού θα ξεκινήσει το σύστημα λιπαντικού.
Ταυτόχρονα, θα εκτελεστεί η εντολή timer 1 . Όταν το T1 φτάσει την καθορισμένη τιμή του 10 sec, η επαφή T1 θα είναι ON.
Όταν η επαφή του T1 είναι ON, το Q2 θα είναι ON το οποίο ξεκινά τον κύριο κινητήρα και σταματά το χρονοδιακόπτη T1.
Όταν η επαφή του T1 είναι ON, το Q2 θα είναι ON το οποίο ξεκινά τον κύριο κινητήρα και σταματά το χρονοδιακόπτη T1.
Ταυτόχρονα, εκτελείται το timer 2 και η επαφή του T2 θα είναι ON όταν ο χρονοδιακόπτης T2 φτάσει την καθορισμένη τιμή του.
Όταν η επαφή T2 είναι ON, το Q3 θα είναι ON , το οποίο ξεκινά τον βοηθητικό κινητήρα και σταματά το T2.
Όταν πατηθεί το STOP, η επαφή I2 θα ενεργοποιηθεί, γεγονός που καθιστά τα Q1, Q2 και Q3 σε OFF. Ο κινητήρας της αντλίας λαδιού, ο κύριος κινητήρας και ο βοηθητικός κινητήρας θα σταματήσουν να λειτουργούν .
Όταν η επαφή T2 είναι ON, το Q3 θα είναι ON , το οποίο ξεκινά τον βοηθητικό κινητήρα και σταματά το T2.
Όταν πατηθεί το STOP, η επαφή I2 θα ενεργοποιηθεί, γεγονός που καθιστά τα Q1, Q2 και Q3 σε OFF. Ο κινητήρας της αντλίας λαδιού, ο κύριος κινητήρας και ο βοηθητικός κινητήρας θα σταματήσουν να λειτουργούν .